Tack för tårarna på kinderna och stjärnorna på himlarna.


Ligger i sängen och fryser, gör ett tappert försök till att bli tillräckligt trött för att somna. Egentligen är jag helt slut men mitt huvud kan inte sluta tänka på saker som gör ont.
Jag har i alla fall haft en fin och lugn helg i Stockholm och det är bara några få dagar kvar till jul. Om bara snön kommer tillbaka så kommer den här julen bli den bästa, det känner jag. Jag blir dessutom snart ägare till världens finaste skor, en tusenlapp billigare också, de ni! 

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: ja jag märker resultat :) man går ner långsammare efter som jag inte bara dricker shakes. sen orkar man inte äta lika mycket till middag.

ja jag ska till C12 :) ska dit med elli och några om du vet vem det är :) ska du dit?

Svar: Men hur går Lchf? Funkar det bra, vad brukar du äta under en dag ungefär? :)Japp, jag ska dit! :D
isabell.

2013-12-16 @ 08:58:40
URL: http://nattstad.se/sofielundberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0