think of all the stories that we could have told.

Vad var det senaste du sa högt? - "Det blir nog inte bättre av att jag berättar, så nej det var inget."

Vad skulle du aldrig kunna göra? – Plåga ett djur eller se på när någon behandlas dåligt!!!

Vad är det första du ser i Papperskorgen? - ↓

 

Är du en känslig person? – Det beror alldeles på! Om det är folk jag bryr mig om och ser upp till, ja. Annars inte så värst. Man har sina ömma punkter dock.

Den finaste komplimangen du kan tänka dig? – Att man är vacker och förstående? Vad vet jag! Det mesta.

Har du varit kär på riktigt? – En gång.

Är du en kreativ person? - Ja faktiskt, om jag ger mig fan på det!

En bild som gör dig glad? - 

 
En musikgenre du inte står ut med? - Dansband? Eller typ Tobbes fjortis-musik, haha.

En filmgenre du hatar? - SCI FI och Action..!

Vad står det i ditt senaste skickade sms och vem var det till? - "Du vet möjligt vis inte vart man kan få tag på en sån?" - Till Cissi.

Har du instagram?- Ja! @bellobull

 
Vem kramade du senast? - Mamma tror jag.

Senaste komplimangen du fick? – Att jag är söt har ett hjärta av guld. Att jag bryr mig om alla andra så sjukt mycket och glömmer bort mig själv... ♥ 

Din naturliga hårfärg? – Mellan mörkblond/brun typ, aldrig färgat det.

Sminkar du dig varje dag? - Nej, inte direkt.

 

Fick en kommentar om att lägga in bilder på det jag säljer, fixar det imorgon!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0