winterlicious.

 
1) Favourite winter nail polish? Har inte direkt några naglar att måla på men röda naglar är alltid fint till Jul osv. Brukar måla mammas väldigt ofta, super kul.
2) Favourite winter lip product? Läppsyl är ett moste på vintern då läpparna blir otroligt torra. Sedan är röda läppar också så fint, passar också bra till t.ex. Jul och Nyår.
3) Most worn winter clothing piece? Måste nog vara min mossgröna stickade tröja från Monki, så mysig!
4) Most worn winter accessory? Stora varma halsdukar tror jag.
5) Favourite winter scent/candle? Alla möjliga juldofter! Typ vanilj, kanel, äpple, kardemumma osv.
6) Favourite winter beverage? Chai-te och kaffe med kanel.
7) All time favourite Christmas/holiday movie? Sunes Jul och Pippi firar Jul.
8) Favourite Christmas/holiday song? God Jävla Jul!
9) Favourite holiday food/treat? Lax är ett måste på julbordet. Sedan typ Lussebullar och egengjort risbräck som godis. Tåg inte så mycket annat.
10) What is your favourite Christmas decoration this year? Kanske min spelande isbana med små tomtar som åker skridskor på isen. Så söt!
11) What's at the top of your wish list? Oj, va svårt! Vinröda converse eller vans tror jag.
12) What are your plans for the holidays this year? Fira hemma med familjen, mormor och morfar. Äta god mat, öppna julklappar och ha det riktigt mysigt bara.
Emoji
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0