Robin.

 
Din doft av nytvättat, diesel blandat med axe och du.
Din mage som passar så bra i min svank när du ligger och håller om mig om nätterna.
Dina mjuka läppar jag aldrig får nog av.
Den där trygga famnen man längtat efter hela dagen.
Din och min hand knytna tillsammans när vi ska sova.
Det där busiga leendet som bara du har.
Dina händer som leker i mitt hår när vi myser i soffan framför en film.
Dina andetag i min nacke.
Ditt sätt att kasta av dig jackan och springa mot mig för att vi inte setts på två dagar.
Dina tårar nedför din kind när du säger hur mycket du älskar mig.
Det söta sättet du har när du imiterar mig
Ditt sätt att hälla mjölken före vattnet i teet.
 
Jag älskar dig Robin Grewell. ♥
 
Kolla:  http://www.youtube.com/watch?v=7tMB62Yb8LQ

Kommentarer
Postat av: Robin

Det där var det finaste någon nånsin sagt till mig. Jag blir helt stum.. Jag älskar Dig så enormt, Enormt mycket Isabell! <3 Du är vekligen mitt Allt! Vad vore jag, utan dina andetag?

2013-02-02 @ 11:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0