million voices.

 
Jag kan inte förklara. Jag blir så frustrerad och ledsen för att ingen förstår mig. Samtidigt blir jag arg på mig själv för att jag inte kan förklara mig, och på så sätt kan ingen heller förstå mig.
 
Jag vet inte vad som håller på att hända mig, tro mig, jag har ingen aning. Jag kan läsa texter, kolla på bilder, säga fel saker och tänka "är det här verkligen jag?" Jag är inte den personen jag egentligen är, känns som jag måste spela en roll för att passa in. En roll som är så långt ifrån mig man kan va.
 
Jag är så rädd. Jag är så himla rädd för att stöta bort personer jag bryr mig om. Jag vill bara att alla ska förstå utan att behöva förklara, för jag klarar inte det här själv. Jag har ständigt en känsla av att vilja ge upp, bara släppa allt som är jobbigt och allt som ingen utom jag förstår. Jag vet inte hur länge jag orkar ha den här rollen mer. 

Kommentarer
Postat av: Beck

Du vet vart jag finns om du behöver prata. Oavsett vad.

2013-01-15 @ 01:23:58
URL: http://fightlessbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0