du säger att kärleken aldrig var till för dig, att du aldrig känt vinden högt över trädtoppen.

Efter en hektisk och kaosartat kväll i Stockholm blev det en tripp ut till landet och pussas med Emma.
 
Åkte ner till Gbg och hjälpte Therese som flyttat hem till Norrtälje igen. När vi kom ner på kvällen var vi på Liseberg, sedan har jag shoppat lite, ätit gott och även sett "Känn ingen sorg" på bio. Så himla fin bara. Allt för att gömma mina tankar och bryta ihop. Igen.
 
 
På måndagen tog jag tåget hem igen ensam. Sedan stressade jag ihjäl mig för att möta upp Rebecca och ta bussen till Hallstavik. Sov där och på tisdagen badade vi i utomhusbadet medans det spöregnade. Extra mysigt då!

 
Försöker hålla mig sysselsatt i princip hela tiden nu. Tränga undan mina tanskar och hur skit livet känns. Ibland går det dock inte och då bryter jag ihop. Inte tänka bara göra.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0