min bästa midsommar.

 
Jag har haft världens finaste midsommar! Var på mitt sommarställe tillsammans med min älskling och vi gjorde allt som hör sommaren till. På midsommarafton åkte vi först krålle till Marum som vanligt, sedan grillade vi och åt massa god mat och efterrätt, senare på kvällen spelade alla våra grannar i Björkö kubb tillsammans samtidigt som vi drack gott. Efter många glas vin och chanpange ägde jag på kubb kan jag lova. 
 
Pappa bjöd nog Robin på lite för många groggar dock, haha. Gud vad jag älskar dig Robin! 
Kunde inte blivit bättre med andra ord.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: robin

Jag älskar dig med gumman, det var en underbar midsommar! <3

2013-06-27 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0