lögnen somnar aldrig om, det måste vart nåt vi drömt.

Tio saker du vill göra innan du dör. 
1. Skriksjunga till Håkan Hellström med Rebecca en sen sommarkväll.
2. Flytta hemifrån till en mysig lägenhet och inreda precis som jag vill och ha fina bilder på mina idoler på väggarna. (Håkans autograf tillexempel)
3. Få reda på vad det är med min mage och vikt, och sedan stämma alla doktorer.
4. Få folket här att skaffa sig bra musiksmak.
5. Tänka att "jag kan minnsan gå min egen väg, jag tittar rakt fram istället för runt om".
6. Åka på en lång roadtrip med mina bästa vänner och fuldansa på en klubb varje natt.
7. Se KENT igen! (+ träffa Kent)
8. Skrika halsen av mig på Studentdagen till dålig och galen musik.
9. Åka till Thailand igen.
10. Åka till Ullared.
 


Nio saker om dig själv.
1. Jag har socialfobi och hatar att prata med folk jag inte alls känner.
2. Jag äter antideppresiva, vilket vissa tycker är bra och andra väldigt väldigt dåligt.
3. Jag hatar bananer.
4. Jag vill ha en säl eller minigris som husdjur.
5. Jag hatar ormar och spindlar.
6. Jag är allergisk mot nötter, pollen och pälsdjur.
7. Jag hatar när saker och ting inte blir som jag planerat.
8. Jag är sämst på Geografi. (Är Sverige ens ett land..?)
9. Jag kommer ofta på saker jag vill göra och får massa bra ideer som sedan aldrig inträffar.
 
Åtta sätt att vinna ditt hjärta på.
1. När man alltid hör av sig och visar att man är intresserad. Säga vad man verkligen känner.
2. Prata med mig väldigt mycket och gärna om bra musik som Håkan & KENT.
3. När man har ett fint leende och vackra ögon.
4. Skicka iväg ett spontant sms. Typ "Det spöregnar så nu ska vi bada, jag tar med jordgubbar så ses vi om 5 minuter fina du!" (Haha)
5. Ha fina mysiga kläder som luktar gott.
6. Håll om mig i smyg och "råka" ta min hand.
7. Ha världens största hjärta och va så jävla ytlig.
8. Ha bra musiksmak.
 

Sju saker du ofta grubblar på.

1. Vad jag ska ta mig till efter studenten.
2. Varför nästan ingen jag känner har bra musiksmak.
3. Människor som gång på gång sviker mig.
4. Skolan och allt som hör till...
5. Varför jag fick allt det dåliga. Utseende, mående, otur, ALLT.
6. Vad är meningen med mitt liv? Hade varit bäst om jag aldrig hade blivit född.
7. Allt jag vill göra och upptäcka samtidigt som jag vet att jag aldrig skulle klara av det.

Sex kändisar du tycker är snygga.

1. Ryan Gosling.
2. Sverrir Gudnasson.
3. Douglas Booth
4. Adam Lundgren
5. Jess i "New Girl"
6. Kaya Scodelario.

 
Fem saker du aldrig skulle vilja göra.
1. Äta banan.
2. Vara med om en olycka.
3. Förlora nära och kära.
4. Hålla i ett kräldjur.
5. Få en dödlig sjukdom.
 
 
Fyra saker du har köpt den senaste månaden.
1. Ett linne.
2. Trosor & Bh.
3. Jeans.
4. Min Studentklänning.

Tre sätt att få dig le/skratta.
1. Dåliga skämt. (=Isabell humor)
2. Fina meddelanden.
3. Disney filmer.
 
 

Sånna där jag hade på min mp3 när jag var 14 typ.

Något folk inte visste om dig.
Jag är nagelbitare. Speciellt om jag är orolig eller stressad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0