Småland - Tranås.

Var ju som sagt i Småland igår. Ingen höjdare att gå upp klockan 4 på morgonen och komma hem 2 på natten kan jag lova. Hur som helst.

Läkaren jag var hos sa direkt att jag var sjuk och att hon blir så förbannad på alla dessa läkare som aldrig hjälpte mig, dom saknar kunskap. ÄNTLIGEN någon som förstår mig och förstår att det inte är normalt att gå upp så pass mycket i vikt under en kort tid utan anledning...!

Hon sa också "Isabell, du är inte fet du är bara uppblåst!" Lät lite lustigt med hon menade att det INTE är fett utan vätska under huden. Som en Michelingumma. Jag har nu fått mediciner för hypoteros 2 och något för fria radikaler och T3. Det kommer ta tid men ÄNTLIGEN händer det något kan jag säga!!!
Jag fick ta lite prover och så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0