Titta rakt fram, inte runt om.

Fick en fråga på min ask som gjorde mig lite smått upprörd:
 
"Vad tycker du om HBT? Är det äckligt eller så?"
Om ni inte ser vad jag svarade så skrev jag:
Varför skulle det vara äckligt?! Fattar inte! Vem fan bryr sig om en person i fråga är homo, bi, trans, eller hetero? Spelar det någon roll?!! Blir förbannad på detta. Denna hets. MAN GILLAR EN PERSON INTE ETT KÖN! Punkt.
 
 
Jag fattr seriöst inte hur man på något sätt kan se ner på människor som kanske gillar ett annat kön än vad man själv gör. Vi är bara människor och det finns inga rätt eller fel. Inte för at det har med saken att göra men jag är hetero och det är aldrig någon som frågar eller nämner det. Alltså jag menar det är så mycket mer vanligt att någon kan fråga "Är du bög?" eller "Jaha, vadå är du typ bi?" Men inte fan hör man någon som frågar om man är hetero! Det är ju samma princip, jag fattar inte, hela samhället är ju helt jävla hjärntvättat.
 
Okej det kanske är "mer vanligt" med att vara tjej och kille, men vem bestämmer egentligen vad som är rätt och fel?!! Så om inte en tjej gillar en kille eller tvärtom så har man inte rätt att bli kär? Allt är bara så fel.
Man blir kär i en person inte ett kön.
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0