Men din blick var mörk och märklig där du stod på den trasiga mattan bredvid okända skor.

 
Äntligen helg tänkte jag säga, men egentligen har ju jag "helg" varje dag just nu då jag inte har något jobb för tillfället. Var ju som sagt på arbetsförmedlingen här om dagen och väntar nu på att dom ska höra av sig. Ett steg i rätt riktning antar jag. Usch, framtiden skrämmer mig.
 
Annars rullar väl dagarna på som vanligt och jag börjar komma in i något slags "julmode" redan. Är det bara jag som inte gillar vintern men älskar julen? I alla fall. Jag har lite småsaker planerade också vilket känns skönt, bland annat åker jag till Ullared om ca 3 veckor och på söndag blir det troligtvis en tripp till Ikea.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0