träffar gärna vem som helst utom mig själv.

Vilken dag är det idag?
Tisdag...tror jag.

 

Vad ska du göra ikväll?

Inget planerat faktiskt. Kolla serier och dricka te kanske?

 

Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Det är sommar, kanske helg och jag är ute vid sommarstugan. Jag sover ut tills jag vaknar av mig själv, äter världens godaste sommarfrukost, tar ett dopp i havet, duschar och fixar till mig. Sedan kommer det några vänner och personer som gör mig glad. Vi grillar, badar, äter, dricker, lyssnar på världens bästa musik, hångla, och dansar hela natten. Sedan somnar jag alldeles för sent, full och lycklig bredvid någon jag tycker om. ♥

 

Vad blir du glad av få höra att du är?
Jag har svårt att ta emot komplimanger men självklart är det roligt att höra. Jag försöker verkligen ta åt mig! Det är alltid kul att höra att man är vacker, söt och att jag alltid tänker på alla andra innan mig själv.

 

Känsla prick nu?

 
Bara allmänt trött på allt.
 

Vem saknar du?

Det vet jag faktiskt inte, men jag vill nog gärna träffa Hanna väldigt väldigt snart!

 

Vad är du bra på?

Säga ifrån, komma ihåg låttexter och mobilnummer, oroa mig alldeles för mycket, tänka för mycket, må dåligt, finnas där för de som står mig närmast, dyka/simma/bada/ haha.

 

Vad tycker du är roligt?

Säg två bra uttryck:

”Precis!” och ”Klart jag vill”

 

Vad vill du ha?
En egen läkenhet och sommar (efter julafton såklart).

 

Hur ser du ut när du är nyvaken?

 

Vem är du kär i just nu?

Kan inte påstå att jag är kär i någon alls.

 

Vad var det senaste du skrev i Word?

En slags julklappslista skulle jag tro.

 

Senaste videon du såg?

Veronica Maggio - Sergelstorg.

 

Hur ser du ut just nu i webb-cam?

Lyssnar du på just precis nu?

Veronica Maggio – Hela huset ♥

 

Vad läser du nu?

Läser ingenting. Jag borde men jag orkar verkligen inte. Att läsa är inte min starka sida tyvärr.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0