vi svek oss själva och dig igen.

 

1. Hur gammal är du om fem år? 24

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma

 3. Hur lång är du? Ca 170

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Insidious 2 enlightened

 

5. Vem ringde du senast? Tobbe

6. Vem ringde dig senast? Minns inte 

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Borstar tänderna, ska snart lägga mig i sängen å glo å film ^^ :*"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror lite på men oftast sms!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det

10. När såg du senast din mamma? Haha nyss, 5 sekunder sen kanske

 11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du i dag? 14:45...!

 13. Vilken är din favoritjulsång? Feliz navidad, tänd ett ljus, a christmas duel.

14. Vilken är din favoritplats? Sängen. Annars Björkö.

15. Vilken plats föredrar du minst? Hade jag gått i skolan hade jag sagt det men nu vet jag faktiskt inte. Kanske där det finns personer jag inte vill träffa då..!

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ensam och fattig med min nakenkatt framför bingolotto. Haha!

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Var nog mindre rädd som liten haha.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En video.

19. Hur stor är din säng? Liten 90 säng bara...

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Alltid med något

22. Hur många kuddar har du i sängen? När jag sover 2, bäddad säng typ 7

 23. Hur många länder har du bott i? Bott? Sverige.

24. Vilka städer har du bott i? Norrtälje, Norrtälje och Norrtälje

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Har alltid strumpor

 26. Är du social? Det beror helt på, men inte direkt, tyvärr...

27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Jag gillar nog det mesta

29. Tycker du om kinamat? ÄLSKAR!

30. Tycker du om kaffe? Love it!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe

 

32. Sover du på någon särskild sida? Mitten, helst på sidan

33. Kan du spela poker? Det vet man aldrig

34. Tycker du om att mysa/kela? Självklart!

 35. Är du en beroendemänniska? Om det betyder att jag är beroende av något så ja! Tuggummi.

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

37. Vill du ha barn? Ja i framtiden ja.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite Spanska och Danska (HAHA)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nä det tror jag väl inte.

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Båda, älskar vatten! Haha.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och mat.

 42. Äger du dyrbara smycken? Inte direkt.

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Jag kollar på mycket, men har nog ingen favorit direkt.

 44. Kan du rulla med tungan? Hur gör man det?

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj! Mamma eller Matilda kanske. Eller min morbror.

46. Sover du med gosedjur? Nej.

47. Vad har du för ringsignal? Kids - MGMT

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma har massor.

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Hela min säng är röd just nu.

 50. Flirtar du mycket? Nej, det kan jag väl inte påstå.

51. Kan du byta olja på bilen? Verkligen inte.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.

 53. Vilken var den senaste boken du läste? Minns inte, så himla länge sedan jag läste.

 54. Läser du dagstidningen? Nu var det länge sen, oftas när jag hade skola eller jobb.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Man kan ju alltid försöka!

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Megapol.

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "904"

 59. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Johan, Lisbeth och Lotta.

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? I just tält är väl kanske 2-3 dagar.

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Mamma kom nyss in med te till mig. Så söt!

63. Vad lyssnar du på just nu? Kent – Sundance Kid

64. Har du varit med i tidningen? Japp!

65. Vad är det konstigaste du ätit? Vet inte riktigt.

66. Vem såg dig naken senast? Haha, det där tänker jag inte ens svara på här.

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Vit och Rosa.

 68. Hur imponerar man på dig? Genom att vara hur himla söt och fin som helst kanske!

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma, men oftas ingen.

 70. Har du någon piercing? Bara hål i öronen.

71. Din största vinst? En iPhone tror jag.

72. Civilstånd? Singel.

 

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, instagram, blogg.se, bloglovin, youtube.

74. Är du fåfäng? Ibland kanske.

75. Ångrar du någonting du gjort? Det gör nog de flesta.

76. Hur gammal är din pappa? 60...jag vet inte exakt.

77. Vilket är ditt drömjobb? Just nu står det helt stilla. Kanske skådis då.

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Det finns nog en hel del! Åka utomlands igen, fixa en 5e tatuering osv

79. Vad har du haft för husdjur? Kaniner och Fåglar.

80. Vad åt du senast? Granatäpple.

81. Svär du ofta? Ja.

82. Sverige när det är som bäst? Sommaren antar jag!

83. Kan du åka slalom? Verkligen inte!

 84. Vad har du ätit till middag idag? Mammas bästa köttfärssås och Spagetti!

85. Vad har du för betyg i Engelska? VG.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ögonen om man nu kallar det för kroppsdel.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Resten, haha.

88. Vilken är din bästa egenskap? Omtänksam, knasig, snäll, påhittig, 

89. Vilken är din sämsta egenskap? Envis, oroar mig alldeles för mycket för ALLT, blyg

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Inte en aning!

91. Saknar du något? Jo.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Nja, roligare med högtider som t.ex. Julafton!

 93. Vad gör dig ledsen? Väldigt mycket! Mig själv, människor. ideal, FÖR mycket helt enkelt..!

 94. Vad gör dig glad? Finns mycket där med!! B.la. bra människor och bra musik.

 95. Har du varit gift eller förlovad? Nej.

 

96. Vad ska du göra i helgen? Kanske ska ut på fredag och Stockholm på Lördag.

 97. Vad är det knasigaste du gjort? Allt jag gör är ganska knasigt.

 98. Vad har du för laster? För mycket.

 99. Vem är din förebild? Håkan, Morfar och personer som vågar vara sig själva.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Fixa mig och sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0