mänsklig värme snälla kom närmre.

 

Dagens frisyr: Utsläppt med en rosett på sidan.
Dagens smink: Maskara, puder, rouge.
Dagens klädsel: Kjol, stor stickad tröja, armé-jacka, converse.

Dagens händelse: Cyklat till sjukhuset på fastande mage för att ta om alla dessa prov. 11 st den här gången.

Dagens planer: Sjukhuset och träffa Robban. 

Dagens telefonsamtal: Mamma.

Dagens humör: Förvirrad, stressad och ont i hjärtat

Dagens jobbigaste: Att läsa alla dessa sms och veta att jag borde flytta och börja om HELT.


TRE FAVORITPRODUKTER:

Min hårolja "Daily oil elixir" från Gliss, Ansiktsvatten från Garnier och Aloe Vera gel.


TRE SAKER DU VILL HA:
Kärlek (inte nödvändigtvis förhållande, men kärlek från alla håll och kanter), nya fina kläder, och att få må bra.


TRE BRA FILMER:
Oj! Dagboken, A Walk To Remember och nån (alla) Disney-filmer.

 

TRE BRA LÅTAR:
Bara 3?!! Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström, Valborg- Håkan Hellström, Mannen i den vita hatten /16 år senare) - Kent.


TRE FAVORITFÄRGER:
Lila, vinröd, och allt annat typ.


TRE SAKER SOM BETYDER MYCKET FÖR DIG:

Min familj, min familj och min familj. Nära och kära alltså.



TRE BRA ARTISTER/BAND:

Håkan Hellström, Kent och Markus Krunegård.

TRE PERSONER DU SER UPP TILL:

Självklart Håkan men bortsett från det får jag nog säga Therese, min mamma och Robban.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0