svar på tal.

Jag fick just denna (se nedan) kommentar på mitt tidigare blogginlägg och självklart tog jag bort det då jag anser det som skräp då "personen" inte vågar stå för det den säger, men tänkte ändå svara eller vad man ska kalla det.
Skrattar fortfarande.
 
Jag skulle mest vilja fråga NÄR skrev jag att allt bara kretsar runt mig?! Tvärtom. Jag skriver ju nästan enbart om allmänheten, folk som bor i det vi kallar samhälle. Men OM jag hade skrivit om mig hade det ju iof inte varit så konstigt eftersom det är MIN blogg, där jag skriver vad jag tycker och tänker. Sen om personer som skriver anonymt och vågar slänga ur sig kommentarer bakom en dataskärm men som de aldrig skulle våga säga öga mot öga är en annan femma. Ganska patetiskt kan man ju tycka!
 
 
 
 
Får oftas väldigt fina kommentarer men det har hänt någon enstaka gång att kommentarer som denna dyker upp och jag tycket mest det är skrattretande. Gulligt att någon som verkar ha nåt emot mig ändå går in på MIN blogg och tar sig tid att skriva en kommentar. Ganska sött! 
 
Men snälla ni, ni behöver inte vara anonyma eftersom IP-adressen sparas. Min kompis Victor laddade nämligen ner ett program förut så även om du skriver från en annan data hittar den adressen kommentaren är skickat ifrån. Om du störs av något, gå inte in här. Som sagt skrattretande! 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0