världens underbaraste bästa finaste Håkan Hellström! <3

 
Jag skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket jag älskar denna människa men det kommer jag inte göra. Allt jag vill säga och allt han betyder för mig går inte att beskriva i ord. Seriöst. Hans texter, ord! Så underbara och självklara att jag inte vet vart jag ska ta vägen. 
 
Han är den som fått mig att stå ut och fortsatt när mörkret kommer och allt gör ont.
Han har fått mig att orka då jag bara velat ge upp och dö. Försökt dö.
Han har gett mig så många lyckorus och jag kan varje textrad i varenda låt utantill.
Han sätter ord på alla mina känslor på samma gång.
 
Håkan, han är fan det finaste som finns när allt annat här är falskt och fel. Jag går inte isär när jag går med dig. Älskar den här mannen av hela mitt hjärt, jag tror faktiskt inte att ni nånsin kommer förstå vad han betytt och betyder för mig!!! Helst sjukt!
 
Håkan du är KÄRLEK.
 
♥♥♥ Håkan Hellström. ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0