words don´t come easy.

Första praktikveckan avklarad, 3 åkerstår. Herregud. Men nu kör vi!
Jag har dock gott och blivit dunder förkyld så i (helgen) idag blir det bara att ligga i sängen och dricka te. Så sjukt trött och så sjukt sjuk bara. Mitt huvud väger 3 ton och jag orkar ingenting nu för tiden.
Sedan kan jag ju också passa på att meddela att vissa personer som verkar otroligt nyfikna och osäkra som kolla upp IP-adresser att ifall det någon gång står "Ida" eller "Isa" så KAN det vara jag. Eftersom det automatiskt är ifyllt när jag skriver mitt namn, ibland är jag alltså för snabb och väljer namn som finns med i "listan" istället för Isabell. Så! Take a chill pill.
 
Men gulligt att ni skriver om mig i alla fall. L.o.v.e.
Kul att en liten fråga kan tas på så sort allvar. Vad ska man säga? Haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0