Det kanske tar emot men vi hör ihop, och inget kan ändra på det.

Vet ni vad jag kom på? Jag har bloggar i ca 8 ÅR NU!!!
Herregud.
 
Morgonmys! ♥
 
Idag har jag kört och pluggat, vilket det känns som att jag alltid gör. Nå väl. Imoegon har jag för en gångs skull ingenting planerat vilket känns väldigt skön! Sedan på onsdag har jag en körlektion innan jag kan ta bussen till Tobbe för att fira Valborg med hans kompisar. 
 
Föresten har jag gått och blivit dunder-förkyld! Har knappt någon röst så alla har mobbat mig idag, haha. Låter som en skata alltså! Nu ska jag ta på en ansiktsmask, måla mammas naglar och sedan slänga mig i sängen och se på Orange is the new black.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0