Grattis finaste håkan.

Vet ni vad det sjuka är? Att mamma för ca 2 sekunder sen frågade varför jag var ledsen. Jag är inte mer ledsen än vanligt utan det bara slog mig hur helvetes jävla mycket Håkan betyder för mig. Alla kan ha en idol liksom, men han är inte min idol utan han är allt. Låter kanske konstigt men sätt er i min sits så förstår ni. Så många gånger han räddad mig när mörkret kommit och allt gjort ont, han får mig att hänga kvar. 
Sitter och skriver detta med tårar i ögonen, tänk hur mycket en människa och hens ord kan betyda för en. Du är allt vad kärlek innebär Håkan. ALLT. Jag har aldrig känt mig så lycklig som när man ser på dig, är i ett publikhav av gråtandes människor, som är där enbart för dig, när man hör på introt vilken låt du ska sjunga och man gråter/skriker/sjuger. Man blir hög på livet! På riktigt
Grattis på födelsedagen finaste underbara bästa Håkan. Vi ses i sommar! ♥ 
 

 
 
Vackra Håkansaker som alla borde få uppleva:
 
 
 Bli tagen till kärlek och dans, få något som tar en någonstans.
 
 Ha en vän med en bil och åka långt bort, kanske tillochmed lämna Sverige.
 
 Vara full och dum och ramla på allt, och falla för någon på en fest någonstans.
 
 Vara uppsnärjd i det blå.
 
 Ha molnen i famnen.
 
 Ha bra dar och fina nätter.
 
 Besöka Gullbergs kaj paradis.
 
 Vara uppe i livet.
 
 Inte bli kär i någon för vad den är, utan för vad den inte är.
 
 Samla drömmar i fickan.
 
 Gå på samma gator tills de vänder.
 
 Se sitt namn i tidningsbokstäver.
 
 Veta vem ens läppar är till för.
 
 Jaga morgnar längs avenyer.
 
 Få en kyss att bygga en dröm på.
 
 Gå bredvid någon i allén.
 
 Vara någons hjärtas låga.
 
 Göra allt det bästa för den man älskar.
 
 Gå ut om kvällen och känna lukten av våren.
 
 Somna och springa till världens ände.
 
 Rusa rakt in i någons liv.
 
 Älska någon som Theo Jensen älskar gitarren.
 
 Rulla ut ur staden och inte förklara sig för någon.
 
 Från samma säng lyssna till samma regn.
 
 Inte veta vem man är, men veta vems man är.
 
 Promenera hem i Gbg-regn.
 
 Stå med ögonen slutna, som man gör inför långa vägar.
 
 Gå ut och brinna upp i natten.
 
 Ha vänner som är vänner hur taskigt livet än gått.
 
 Korsa avenyn på rullskridskor.
 
 Älska någon tills jorden går under.
 
 Titta rakt fram, inte runt om.
 
 Gå sin egen väg.
 
 Hitta en plats att vila huvudet.
 
 Inte ge någon tid till ånger (det blir bra vad som än kommer).
 
 Provsmaka livets heroin.
 
 Bli fri tillslut.
 
 
 
☁ Ha en vän med en bil och åka långt bort, kanske till och med lämna Sverige
☁ Vara full och dum och ramla på allt
☁ Samla drömmar i fickan
☁ Få en kyss att bygga en dröm på
☁ Vara någons hjärtas låga
☁ Från samma säng lyssna till samma regn
☁ Promenera hem i Gbg-regn
☁ Gå ut och brinna upp i natten
☁ Gå sin egen väg
☁ Dansa och vara höggt över varje golv
☁ Vara villig att råna en bank för någon
☁ Rulla ut på vägen utan planer inför framtiden
☁ Dansa med någon som gör en galen
☁ Inte veta vem man är, men veta vems man är
☁ Ha någon som får en att hänga kvar
☁ Att ha sett livet från båda sidor
 
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0