Jag tänker med hjärtat för hjärnan har inget med saken att göra.

Igår var jag och Tobbe ute i Norrtälje (HAHA jag lovar) men som vanligt ogillar jag att gå ut här. Man vet allt om alla och vet exakt vilka alla är, så himla tråkigt bara! Dessutom har jag gått och blivit super-duper-dunder-förkyld nu, har sån hilma hosta och halsen bara värker. Ska nu ska jag göra det jag gör varje söndag..: Duscha (skrubba & raka benen), ta på en ansiktsmask, använda hårinpackning osv. Sen ska jag smörja in mig med min nya VS-lotion, lägga mig i en renbäddad säng och dricka chai-te. BÄSTA!
 
 
Bild från MB, haha. Nyktert osv.
 
Känner mest såhär just nu: ↓ Jag är så otroligt trött och jag har dubbla körlektioner imorgon.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0