Livet börjar om varje dag. Varje sekund.För allt annat läggs ju bakom en hela tiden och det går inte att påverka längre.

 
Vad har du på dig? Mjukisar och en tjcoktröja.
Vem känner dig bäst och varför? Min familj, för att dom vet allt jobbigt jag har gått igenom och går igenom just nu.
Vad stod det i ditt förra sms? "Nä det tror jag inte, tror den var din gamla rosa som var lite kinkig" Från Therese.
Vem sov du senast över hos? Tobbe.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Har alltid svarat mörkhåriga förut, men Tobbe är ju ljus så vet inte.
När grät du senast och varför? Förra veckan tror jag, varför tänker jag dock inte svara på här.
Skriv namnet på någon du ser upp till? Mamma.
Vem är du mest lik? din mamma eller pappa? Jag skulle vilja säga mamma men de flesta jag möter säger pappa. Så det blir nog pappa, haha. Eller det beror lite på.
Hur lång är du? Jag är 170.
Dagens humör? Otroligt trött och stressad.
Hur gammal är du om fem år? 24, ska fylla 25. Hej ålderskris!
Vem ringde du senast? Moder jord.
Vem ringde dig senast? Pappa ringde nyss, han råkade slå fel nummer.
Vilken ögonfärg har du? Grön.
Gjorde dig glad senast? Mamma och syster tror jag.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det.
Hur många kuddar har du i sängen? När jag sover har jag 2.
Något du saknar? Thailand.
Vad ser du framför dig? Våran balkong/altan.
Vad ska du göra nu? Kolla på Orange is the new black!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0