trött på att må dåligt och inte få den hjälp man behöver.

Okej min Psykolog är helt störd. Förlåt men jag mådde fan bättre när jag gick duit än när jag gick hem. De sätter av 1 timme, jag var där 10 min och fick höra att jag ska ge upp med allt jag kämpar med och att jag kommer köra ihjäl folk och att jag är "farligt" envis! HAHA. Ibland undrar jag hur de fick jobb där?!!
Tänk att jag väntat på detta i över ett år med skadetankar och dödsångest och så får men detta. Jag undrar om Psykologer i dagens samhälle verkligen har rätt utbildning. Skrattretande! Fick dessutom ännu mera tabletter. Äter liksom ca 11 tabletter dagligen...Fan vad trött jag blir på att må dåligt och inte få den hjälp man behöver!
 
 
Hon sa att jag ska ge upp körkortet som jag lagt mer än 20.000kr på hittils för att jag ändå kommer köra ihjäl mig själv. VAD FAN?!! Sedan när jag sa att jag var för envis och vill göra detta så säger hon att "din envis kommer från trotsåldern när man var barn" HAHA låt mig skratta.
Inte konstigt att fler och fler ungdomar tar livet av sig eller skadar sig själva då de inte får hjälp med deras verkliga problem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0