YOU’RE SO RIDICULOUS, I CAN BARELY STOP, I CAN HARDLY BREATH, YOU MAKE ME WANNA SCREAM.

Vissa människor gör mig bara så irriterad! Folk som skriver saker de egentligen inte har en aning om eller som de "hört" av andra. Varför kan folk inte bara stå upp för sig själva och våga stå ensamma! Det handlar ju mestadels om osäkerhet men gud vad folk är beroende av vad folk ska tycka och tänka och göra det som alla andra gör. Får dagligen frågor och falska påståenden på ask (bellobull) och vissa saker på snap som är så skrattretande. Tänkt att folk har det behovet att visa upp sig. När allt de egentligen gör är att visa hur de inte vågar stå själva. 
 
Orkar inte ladda in alla bilder från helgen nu, jag har så mycket att stå i just nu men jag hoppas jag hinner imorgon. Har iaf precis tagit en lång dusch med inpackning, anskitsmask osv. En helt vanlig söndag med andra ord! Imorgon blir det Psyk.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Varför säger du Isabel att andra ska stå upp för sig själva men du själv inte står upp för dig själv ?och bara försöker trycka ner andra för att må bättre!? Och så fort du får en negativ kommentar så går du till attack ?

Svar: Hej "Clara" xD Jag står alltid upp för mig själv vad får dig att tro annat om man får fråga? Och ursäkta när fan har jag försökt trycka ner nån?!! Negativ kommentar? Okej alltså har du skrivit negativa kommentarer till mig förr eftersom du verkar ha mer koll än mig. Kan du vara snäll att säga vad du skrev för dumt till mig då för jag kommer verkligen inte ihåg! Sedan kan du ju ta detta på FB eller liknande istället för att vara en påhittad person då ditt ip-nr syns.
isabell.

2014-04-14 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0