en måndagslista.

Dagens händelser: Hittills har jag bara ätit frukost, rensat CD-skivor och kollat på Saltkråkan.
Dagens planer: Snart ska jag äta lax, sen maila om viktiga saker. Sen ska jag bara kolla på film hela kvällen.
Dagens vill ha: Sommarvärme! (Bara ett litet tag till, för jag älskar ju trots allt hösten också).
Dagens känsla: Stress och kaos i huvudet.
Dagens kläder: Bytte precis om till shorts och en randig tröja.
Dagens måste: Maila, läsa och sluta tänka så jävla mycket!
Dagens längtan: Lyxkryssning till Rom osv.
Dagens frisyr: Utsläppt bara.
Dagens smink: Inget!
Dagens mat: Frukost: mackor och kaffe. Middag: Lax, potatis och dillsås.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens låt: Goliat - Laleh.  ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0