Går ut igenom dörren och där är sommaren.

 
Nu har jag precis bäddat rent i min säng efter att ha storstädat och haft en riktig spa-kväll. Brukar alltid ha en så kallad "spadag" på söndagar då jag tar hand om mig själv lite extra, lägger ansiktsmasker, hårinpackningar osv. Sånt sätter lite färg på söndagarna tycker jag, i love it! 
 
Annars idag så har jag och bebbe fikat idag, sedan åkte han hem i eftermiddags medan jag gick till jobbet. Men jag åker till honom redan imorgon efter jag har kört. Jag ska plugga massor hemma hos honom medans han jobbar. En sak som gör mig så jävla arg...jag måste göra om hela teorin för att "provtiden" gått ut trots att jag klarade det på första försöket. FAN.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0