Hur kan man vara ensam men aldrig få vara själv?

 
Om du fick välja en magisk egenskap, vilken skulle det vara?
Åh, jag skulle vilja kunna flyga! 
 
Om du fick hoppa in i en bok, vilken skulle det vara?
Jag läser nästan aldrig böcker, men jag skulle vilja hoppa in i "Pojken dom kallades Det" bara för att ställa hans "familj" mot väggen och ställa allt till rätta igen. Ta honom där ifrån! 
 
 
Samlar du på något, i så fall vad? 
Rosetter, kan man väl säga!
  
Vilket är ditt absoluta favoritplagg?
Oj, någon av alla mina klänningar då! Eller räknas mina Vans?
 
Hur ser din dröm lägenhet ut?
Jag vet exakt men kommer tyvärr inte visa det just nu! Det är nämligen att jag har fixat en ny kategori här på bloggen och där kommer jag lägga upp massa bilder på olika saker som inspirerar mig. Mer om det sen!
 
 
Vilken låt önskar du att du hade skrivit?
Det är så jag säger det eller Valborg. (Med Håkan förstås!)
 
Om du vore en sång, vilken sång hade du varit?
Nu kan du få mig så lätt eller Spegelen. (H.H - Panda da panda)
 
 
Du vinner tio miljoner kronor, hur fördelar du pengarna?
Jag reser och bjuder med mina närmaste, sparar, shoppar, flyttar, skänker.
 
Du får en timma på dig att gå lös i ett stort shoppingcenter och allt är gratis för just dig, vad letar du efter?
Typ allt! Skor, klänningar, tröjor, inredning, smink, ja..allt!
 
 
Vad är dina topp tre på det godaste man kan äta?
Grillat, choklad och räk/avokadosallad med vitlökssås.
 
 
Vad lyssnade du på sist?
Rebecca och Fiona, tror jag det var.
 
 
Om du fick återuppleva en dag i ditt liv, vilken skulle det vara?
Håkan på Ullevi, helt klart!!! ♥
 
Vad ska du göra nu?
Jag tror att jag ska se på Harry Potter faktiskt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Tack så mycket! Ja jag ska lätt till Emmaboda nästa år.. Den röda kjolen är från Monki förra vinter så finns nog inte kvar dock..

2014-08-17 @ 21:53:46
URL: http://violettbla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0