min helg i bilder - nybliven 20-åring.

Den här veckan och helgen har varit fullspäckad! Jag har bland annat fyllt 20, varit hundvakt, festat och gått på min livs första riktiga fotbollsmatch. Vi får se om Tobbe ska lyckas göra mig till Djurgårdare, haha. Nästa match är redan på onsdag. Imorgon ska jag göra nytt pass (= ta ett hemskt fult kort som man aldrig vill att någon ska se) och köra bil.
 
Men här får ni veckans bilder, så får dom tala för sig själv: ↓
 
Som jag skrev tidigare så firade jag min födelsedag med familjen i förskott, i onsdags.
 
Jag var på min första riktiga match. Djurgården - Helsingborg. D.I.F!
 
Vi var hundvakt till denna gulleplutt. Hur dumt det än låter så gör han sig inte bra på bild, mycket sötare i verkligheten och hur snäll som helst! Fega fina Fellon.
 
 
Sen (torsdag) blev det min födelsedag! 
 
Fick fina presenter av min älskling och sedan bjöd han mig på restaurang.
 
I fredags kom Jelena, Pernilla och hennes kompisar hem till mig för att fira att jag fyllt år. Först drack vi ute på min altan/balkong sen åkte vi flak ner till parken. Festade tills det blev ljust ute. Kom hem halv 6 på morgonen. Jag hade så himla roligt! ♥
 
 
När vi vaknade efter ca 3 timmars sömn så cyklade vi ner på stan. Jag fick mer presenter och sedan åkte vi och badade. Vi åt ute på kvällen och tog ett kvällsdopp vid kärleksudden innan läggdags. ♥
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0