patetik är konst och konst är att förstå.

 
Tre bra saker med idag: 

1. Fiskat och badat massor med Tobbe och Alice.

2. Pussats och gosat ännu mer med Fellon.

3. Att jag fyller 20 imorgon.

 

Tre saker jag vill kunna men inte kan: 

1. Jag vill ju kunna må helt bra någongång.

2. Gå ner i vikt...

3. Rita och teckna riktigt himla bra.

 

Tre saker jag inte förstår mig på: 

1. MÄNNISKOR.

2. Orättvisa...(både mot människor och djur) typ mobbning och djurplågeri.

3. De som har ormar och ödlor som husdjur.

 

Tre senaste filmerna jag sett:

1. Kalle Blomqvist. (Astrid Lindgren)

2. Skräckfilmer! (Minns inga namn då vi sett hur många som helst)

3. Känn ingen sorg, såklart.

 

 

Tre senaste serierna jag sett:

1. Orange is the new black.

2. American Horror story.

3.Skärgårdsdoktorn.

 

Tre aktiviteter som jag en gång provat på:

1. Fridykning. (I flera år!)

2. Gymnastik. (När jag var liten)

3. Fotboll. (Började spela fotboll...slutade efter 2 dagar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0