Dig ska jag ge allt. Du ska bli en av de där rosenröda dagarna som skimrar i minnet när alla andra är glömda.

Igår var det 1 advent (redan?!!) och jag har gott och blivit sjuk. Det var tydligen min tur att bli dunder-förkyld nu. Jag har haft så himla mycket och göra den senaste tiden och så himla lite tid, där av har bloggen ekat lite.
 
 
Nu ska jag kolla på sista avsnittet av Portkod 1525 igen och tycka synd om mig själv ett tag. Sedan måste jag sätta igång med allt som ska göras. Snart fyller min käresta år också! Hej STRESS.
 
 
Jag heter Isabell Berglund.
Jag är för tillfället sjukt himla dunder-förkyld.

Jag läser alldeles för lite.
Jag sjunger alltid när bra musik spelas.

Jag föredrar Bonde söker fru framför PH. 
Jag är beroende av tuggummi, uppmuntran och cola zero.


Jag har på mig pyjamas (eftersom jag är sjuk).
Jag är uppväxt i Norrtälje...


Kommentarer
Postat av: Jessy

Bonde söker fru går ju alltid före såklart haha!

Svar: Alltid! :D
Isabell.

2014-12-01 @ 20:58:17
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0