jullista - i december ska jag...

- Gå på julmarknad i Gamla Stan. (Inbkokat till helgen)
- Mysa i stickade tröjor och gosiga halsdukar.
- Tända ljus som luktar allt som har med julen att göra.
- Kolla på massa massa julfilmer. 
- Som varje år ska jag även kolla på Sunes jul och Mysteriet på Greveholm (Jag tröttnar ALDRIG)! ♥
- Bära röda rosetter i håret.
- Julpynta mitt rum, ska rota fram julstrumpan med detsamma.
- Baka lussebullar och annat julgottis.
- Och självklart dricka te, glögg och ännu mer te.
- Lyssna på julmusik, HÄR är några favoriter!
 
 

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

vilket roligt inlägg :)

Svar: Haha tack! :)
Isabell.

2014-12-09 @ 17:09:19
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0