lucka 12 - En bild från i somras som väcker din sommarlängtan.

I denna lucka kunde jag faktiskt inte bara välja EN bild. Saknar sommaren så mycket. Jag älskar julen och allt som hör till men när det är ca 2 veckor till Julafton och ännu ingen snö på marken, då kan det lika gärna bli sommar. Lite så känner jag just nu. Jag vill ju helst ha upplevt snö denna vinter också innan vi åker till Thiland! På tal om Thailand, herregud SNART ÅKER VI!
 
Höjdpunkten denna sommar måste nog ha varit att se min älskade Håkan på Ullevi! ♥
 
Lucka 1: En bild från en dag du aldrig kommer glömma
Lucka 2: En bild på något gott du ätit i år
Lucka 3: En bild på någon du älskat i år
Lucka 4: En bild du tog när du kände dig sorgsen/deppig/ledsen
Lucka 5: En bild på dig som någon annan tagit
Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året
Lucka 7: En bild du tagit som du själv tycker mycket om
Lucka 8: En bild från i år som bäst beskriver din vardag
Lucka 9: En bild från din arbetsplats/skola
Lucka 10: En bild på ditt favoritplagg just precis nu
Lucka 11: En bild på en person du saknat i år
Lucka 12: En bild från i somras som väcker din sommarlängtan
 
Första hälften av julklandern avklarad, imorgon börjar vi med "del 2". Alltså lucka 13-24.
Fan va snabbt tiden går just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0