STRESS - snart thailand!

 
STRESS. Om bara 2 dagar åker jag till Thailand och jag har inte ens börjat packa än... Jag brukar vara en sån som skriver listor och packar flera veckor innan men nu har jag bara inte hunnit det! Så jag ska alltså hinna planera och packa allt, ner på stan, leta bikini (?!), fira nyår, till mammas jobb, tvätta, träffa min älskling, skaffa minneskort till kameran, blogga, maila massa saker osv...INNAN vi åker.  
 
Så jag är så sjukt stressad och när jag blir stressad och har för mycket att göra blir det lätt så att jag inte gör ett skit istället, därför jag sitter här just nu liksom, det blir för mycket bara!
Ikväll kommer Tobbe och jag hinner inte ens duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0