20 fakta om mig.

 

 
1. Jag är 19, fyller 20 i sommar.

2. Jag har 4 tatueringar och vill ha fler när jag får pengar till det.

3. Jag älskar skräckfilmer och Disney.

4. Håller just nu på att ta körkort.

5. Jag har Hypoteros 2, vilket gör att min vikt pendlar.

6. Jag äter medicin för deprission, ångest social fobi.

7. Jag använder linser.

8. Jag vill verkligen lära känna nya människor/vänner.

9. Jag är beroende av converse, har just nu 9 par.

10. Jag älskar Håkan Hellström och Kent.

11. Jag är allergisk mot nötter och pälsdjur.

12. Jag har alltid hatat skolan och att plugga/läsa.

13. Jag älskar att festa och göra galna spontana saker.

14. Mina favoritdjur är säl, panda och minigris.

15. Jag tänker och oroar mig alldeles för mycket.

16. Jag har världens finaste morfar.

17. Mått dåligt större delen av mitt skoltid, men som värst 7:an – 9:an.

18. Jag har ett ärr i pannan och inga halsmandlar.

19. Jag biter på naglarna.

20. Jag hatar: Bananer, djurplågeri, homofober, vikthets, kroppskomplex, könsroller, mobbning, orättvisa, ytlighet, fjortisar, insekter, tidiga mornar, men mest mig själv.


Kommentarer
Postat av: ami

Jag älskar bilden ovanför.
Men du ska inte hata dig själv, även om det är svårt att säga det och göra det. Men du borde inte <3

Svar: Åh! Finias då! <3
isabell.

2014-02-25 @ 14:49:18
URL: http://twofaced.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0