even trough the darkest days, this fire burns always.

 
Sjuk, sjuk, sjuk..!

Hade ett till teoripass på körskolan idag och imprgon blir det teoripass x2, enda från kl. 08:45 - 16:20. Jag kommer vara helt död imorgon, det kan jag lova! 
 
Jag pratade med Tobbe nyss och det blir troligen utgång på fredag, jag vet att jag är sjuk men jag har hört att det är bra att dricka alkohol då, hur dumt det än låter. Men tror inte det blir så mycket bättre av att sitta hemma, bara jag tar det lugnt så..! Måste bli frisk till operationen!!!
 
Jag har kanppt någon ork till att skriva här längre, denna förkyldningen tar död på mig! Så det kommer nog vara ganska tomt här för ett tag, skriver igen när jag mår bättre eller i helgen. 
 
PUSSAR.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0