Förr eller senare exploderar jag.

 
 
Idag gick körningen tydligen väldigt bra, men jag har så svårt med posetiva kommentarer! Tyvärr. Hon blev nästan galen på mig för att jag ALLTID säger emot! Haha. Tycker start i backe är så himla svårt bara! Hate it.
När jag sen kom hem gjorde jag samma sak som alla andra dagar, vilket är: sätter upp håret i en bulle, tar på mig mjukisarna, tar nåt att dricka eller tugga på och slänger mig i sängen med datan.

Jag har varit väldigt ledsen och deppig den senaste tiden. Känner inte igen mig själv just nu bara. Igår/natt somande jag inte förens 6 på morgonen, jag låg bara och grät. Jag kan inte riktigt förklara mig, är inne i en väldigt väldigt jobbig svacka antar jag. Så ja, sovit 2 timmar inatt. Varje natt... Orkar inte detta mer!
 
Därför kanske det blir lite tomt här ett tag framöver. Har körlektion imorgon och på fredag åker jag till Tobbe.
Orkar inte just nu bara.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh men DU är så fin bara!!!

2014-03-03 @ 22:06:27
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0