i need you to need me.

Sitter i skrivande stund hemma hos knasbollen och väntar på mat. Vi ska grilla grillspett. (?!!) Fråga inte ens, hans idé. Vet inte hur många gånger jag blivit snömulad nu alltså...helt tappat räkningen, men han har fått igen. Hämnden är ljuv och karma is a bitch vet ni. Jag hade egentligen lust att gå ut ikväll men Tobbe känner sig hängig. Gjorde jag också i början av veckan men är bättre nu, hoppas bara inte jag blir sjuk igen nu...ska ju operaras snart..!
Blir väl mys i soffan framför Melodifestivalen (melodifest i valen, höhö..) eller massa skräckfilmer.
 

Kommentarer
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

Haha, så har jag inte ens tänkt haha, gulle dig! :*

2014-02-01 @ 23:39:59
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0