It's just a cigarette and it cannot be that bad.

 
Nu har jag "planerat" lite inlägg som ligger i utkastet och väntar, för jag har inte tid nu, Grammisgalan 2012 är igång. Och vet ni vem som vann det två allra första priserna? HÅKAN såklart! Ryser som fan av sådana här galor och typ av program alltså. Man blir så stolt . 
 
När First Aid Kit sjöng nyss kom jag att tänka på att jag har hör att jag är lik en av syskonen (tjejen utan lugg) några gånger, plus att det var en gubbe i Gbg som gick förbi mig och min syster och sa: Kolla där är ju dom från First aid kit!!" Haha!
 
På med Grammisgalan nu alla! Fan vad jag älskar dig Håkan, tänk att en person och hens texter kan betyda så mycket och faktiskt rädda livet på en. ♥
 
 
♥♥♥♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh grammisgalan var så fin, med Håkis, Gudrun och fak! De hade verkligen tagit alla mina fyra största idoler och förebilder och satt på ett ställe. Ca dog!
Haha jag har också hört att jag är lik systrarna Söderberg. Vissa säger Johanna, andra Klara, och en del säger en blandning. Och hallå det är ju bästa komplimangen man kan få, för de är de snyggaste människorna som finns tror jag!

Blev så himla långt nu, men äsch, ha det fint!

Svar: Ja men eller hur!! Jag blev så glad när Gudrun dansade, haha. Håkans tacktal är ju så fina, hihi söten! Jag kommer med! Verkligen. Kram
isabell.

2014-02-19 @ 23:40:13
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0