ta mitt skimmer för jag brinner.

Lägger upp bilder från helgen imorgon istället, såg att klockan gått ganska fort. Inatt kommer jag ha svårt att sova, som vanligt, hatar detta. Men imorgon ska jag i alla fall köra igen, får se hur det går, känns som jag har tappat allt verkligen! 

 

 

Nämn 3:

... saker du gör när du har tråkigt: Kollar youtubevideos, äter, lyssnar på musik.

... serier du helst kollar på på datorn: 30 grader i februari, familjen annorlunda, tjockare än vatten.

... favoritfilmer: Oj, bara 3?! Hmm... Björn bröder, a walk to remember, Titanic.

... favoritplagg i din garderob: Mina favorit leggings, någon av mina randiga tröjor, min svarta enkla klänning.

... favoritböcker: Läser knappt. Gillar dock böcker av Katarina Von Bredow, så säger: Expert på att rodna, Räcker det om jag älskar dig och hur kär får man bli.

... saker du gör när du egentligen borde plugga: Kollar bloggar/bloggar, kollar youtube och allt som inte har med pluggandet att göra!

... tre saker du älskar: Mina närmaste, Håkan Hellström, converse.

... nämn tre saker du hatar: Djurplågeri, ytlighet, insekter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0