Where do tears go when they don´t show?

 
Jag lever, TYP. Har somnat ca 20 gånger sedan jag kom hem, morfinet gör mig så sjukt trött så jag bara slocknar hela tiden! Ja, det gör sjukt ont, men det kommer vara värst dag 5-7..! För att citera narkosläkaren "Speciellt dag 5 till 7 kommer du ha så jävla så du inte vet vart du ska ta vägen, bara så du vet!"
 
 
Själva operationen gick väl bra, antar jag. Det första läkaren sa när jag vaknat var "Fy vilka fula halsmadlar du hade!" Haha. Lite komiskt mitt i all smärta. Tror aldrig jag känt mig så full som jag gjorde efter jag vaknat alltså. Skakar och yrar. Kommer somna typ nu...skriver nån annan gång!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

hoppas du snart känner dig bättre, kram <3

2014-02-10 @ 21:16:43
URL: http://emmaex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0