Den här stan som gör mig så hög, Den här stan kan få mig så låg, Den här stan får aldrig nog Av saker som går sönder.

 
Jag kom på att jag har glömt att berätta om sjukhusbesöket jag var på förra veckan. När vi kom till Sofiahemmet så fick jag prata lite med en Narkosläkare och nu är det bestämt, jag ska operera bort halsmandlarna..! Fick massa information och sköterskan sa "det kommer göra jävligt ont ett tag efter operationen!", känns ju sådär... Usch! Vill inte men vill ändå. Jag måste.
 
Imorgon ska jag ta mig upp mycket tidigare än vad jag brukar för att hälsa på min KANSKE blivande praktik/jobbplats, lite nervös faktiskt. Sedan ska jag även träffa några för att överlämna paket. Nu borde jag hoppa in i duschen innan jag slänger mig i sängen med min äckliga körkortsbok.
 
 
 
Läs och lär av denna krönika. Jävla vikthets. "Beach 2014 here I come" eller "Dont´t wish for it, work for it" dessa nyårslöften kan slänga sig i backen. Man blir ju bara så trött.

Kommentarer
Postat av: Elina Pettersson

Ibland är det skönt att ha hört att man nästan kommer avlida av smärta innan vissa grejer (piercings, p-stavsinsättning osv), så visar det sig att det knappt känns för att man har förväntat sig helvetet på jorden.
Sen får du ju se till att de drogar dig ordentligt ^^! Lycka till!!

Svar: Haha precis! Har jag stått ut med smärtan att sätta in en spiral så borde jag klara detta också! Skulle dock vara skönt att vara nerdrogad tills man är helt läkt. ^^
isabell.

2014-01-22 @ 05:54:21
URL: http://tavus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0