do it before you regret you didn´t do it.

 
Tänkte bara säga att jag sakta men säkert försöker ordna upp lite här på bloggen. Hittills har jag fixar lite nya kategorier som ni ser ↑ och funderar på att lägga dit katekorin "Håkan Hellström" också.
 
Hur som helst i dessa kategorier kan du se/läsa om:
- Allt det vanliga = Min vardag och liknande.
- Listor och frågor = Det säger sig själv, men olika listor och tidsfördriv.
- Min historia = Här har jag samlar lite texter och liknande från den jobbigaste tiden i mitt liv. (Det som inte är alldeles för jobbigt att skriva ner, vill säga.)
- Mina resor = Utomlandsresor och äventyr.
- Musik & filmklipp = Musik jag gillar och sevärda videor helt enkelt.
- Nya saker & ting = Nyinköpta saker och kläder till garderoben.
- Sådant som inspirerar mig = Inspiration helt enhelt. jag ska fixa lite inlägg i denna kategori men det är inte klart än, om man säger så. Ni får vänta och se!
- Viktigt = Saker alla borde ta åt sig av och mina synpunkter på saker och ting! Skriver om saker som HBT, djurplågeri, vikthets, ätstörningar, mobbning osv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0