för snabbt men aldrig i takt.

 
Ditt Efternam? Berglund.
Favorit ämne i skolan just nu? Går inte i skolan.
Favorit dryck? Kaffe, te och Cola Zero.
Senaste låten du lyssnade på? Markus Krunegård – Sthlm Skyline
Favorit mat? Grillat, avokadosallad, lax, hamburgare.
Det senaste du köpte? En deo tror jag.
Favorit bok? Läser inte så mycket, men någon med Katarina Von Bredow.
Favorit färg? Lila.
Har du något djur? Nej, tyvärr. Haft kaniner och fåglar.
Favorit parfym? Vanilla och Fizzy - Alyssa Ashley.
Favorit högtid? Julafton.
Vilka länder har du varit i? Oj, ganska många! Thailand 2 gånger, Spanien ca 4 gånger kanske, Ryssland, Estland, Lettland, Littauen, Finland. Dom jag kommer på just nu i alla fall.
Pratar du något annat språk? Svenska som modersmål, kan Engelska nästan flytande och lite Spanska.
Hur många syskon har du? En storasyster.
Favorit affär? Monki, H&M, Topshop, osv.
Favorit restaurang? Ingen aning. Kanske kinarestaurangen på stan eller en "bar" i Stockholm.
När grät du senast? Minns faktiskt inte.
Favorit blogg? Läser ju så många! Vi tar Kammis, Linns, Fridas och Isabellas.
PC eller Mac? PC
Vad har du för mobil? iPhone 4S, snart får jag dok en femma.
Hur lång är du? Ca 1,70.
Kan du laga mat? Ja, om jag vill.
Vad längtar du till? Att se Håkan i sommar och bara få vara med min fina pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0