Jag stod med knytna nävar framför spegelen och jag slog mot mig själv.

"Jag stod med knytna nävar framför spegelen och jag slog mot mig själv."
- För det gjorde mig stark! 
 
"Dina handleder talar för det
flaouapaoua
så här får du en låt ifrån panda så du förstår
att du inte är ensam längre
och att det finns hopp att du ska sluta vända på dig ut och in

för jag har också mått så
och jag vet jag vet hur du mår

jag stod med knytna nävar framför spegelen
och jag slog mot mig själv
jag tog en sax och skar mig över axelen
jag brände mig med en varm skruvmejsel

sen låg jag där på mattan
sen låg jag där på mattan
och nu när jag tänker tillbaka på allt
har jag ett leende på läpparna
för det gjorde mig stark"
 
Känns nästan som att jag har lyssnat på Panda Da Panda hela dagen idag, haha. Så fin pojke!
Ska snart hoppa i säng, var ju uppe tidigt idag så jag är faktiskt trött nu, HELT otroligt. Imorgon har jag lite paket att lämna ut till folk och i helgen blir det äntligen utgång i Stockholm (såklart)!
 
Juste! Idag fick jag brevet...jag ska operera mig om ca 2 veckor?!! USCH! Okej att det skulle göra jävligt ont, det kan jag ta, men jag hatar att må illa av narkosen när som söver ner mig. Jag har liksom spiral och det mina vänner, det kallar jag smärta! Hur som helst. Behöver få det gjort så jag har inte så mycket att säga till om. Så innan operationen ska jag fasta men efter det får jag nog leva på glass.
 
På tal om fasta. Någon person som inte kan stå för det den skriver skrev till mig på ask.fm att jag tydligen tyckte träning var dåligt. Haha, what?! Anonym såklart..! Jag har fortfarande inte sagt att det är FEL att göra det man vill och känns bäst med SIN EGEN kropp! Jag fattar bara inte varför man ska sätta upp som löften... För jag vet att många gör det för att andra ska finna dom attraktiva osv. Det enda rätta är om man tränar för sin egen skull för att må bra eller känna sig fin. Men det går lätt överstyr, tro mig jag vet. Så träna inte bara för någon annans skull och den där VS-modellkroppen kan många bara glömma då kroppen är skapt på sitt eget sätt. Alla är byggda på olika sätt och har olika benstruktur, vilket leder till att det är OMÖJLIGT att få en viss kropp. Dessutom tränar man ju främs för muskler för om man bara strävar efter att gå ner i vikt så funkar det jätte bra att sluta äta bara! Haha, nej men äta mindre och nyttigare. Både muskler och fett väger vet ni. Punkt
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0