mia skäringer.

Vad ska man säga, jag bara älskar denna människa! Hon vågar stå upp för sig själv till 100% och bryr sig inte vad andra tycker och tänker om henne. Precis så som alla borde vara, enligt mig! Hon kan bjuda på sig själv fullt ut och ändå vara den personen hon är innerst inne.
 
Men jag måste ändå säga att jag växer och växer mer i mig själv. Jag tar inte åt mig lika mycket av vad folk tycker och tänker o mig. Varför ska man förändra sig för någon annans skull liksom? Jag ser inte ner på någon och ingen ska få se ner på mig. Om nångon ändå gör det så har dom problem, jag har slutat bry mig.
 
Som jag har sagt förr, tryck ner mig, jag kan ta det, men våga inte såra mina käraste.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0