mitt (2013) tjugohundratretton.

 
Nu är Nyår över och ett helt nytt år har nu börjat, snälla 2014 bli mer än bra!
 
Alla skriver massa texter om deras (2013) år osv, men jag är sämst på att minnas exakt vad jag gjort så därför la jag bara ihop lite blandede bilder och tänkte svara på dessa frågot här nedan! Tar endast upp de största och mest betydelsefulla som hänt mig år 2013. ↓
 

♥ 1. Beskriv 2013 med 3 ord? - Stress, lycka och tårar.

♥ 2. Säg 3 bra saker med 2013? - STUDENTEN, Håkan på Popaganda, gick ut skolan med bra betyg trots att jag haft ett helvete under hela min skoltid och gjorde klart min praktik som kändes så omöjligt!

♥ 3. Säg 3 sämre saker med 2013? - Jag fick mitt hjärta krossat för första gången (vilket gjorde så in i helvetes ont i mig), min "sjukdom" är fortfarande ett mysterium och jag har spenderat alldeles för många veckor på sjukhuset, jag skakar alltid bort hur jag mår och gör galna saker för att inte behöva känna..!

♥ 4. Vilken låt kommer få dig att tänka tillbaka på 2013? Hela huset, Little Talks, sedan typ låtar av Avicii, Gangnamstyle, Wrecking ball och annat som spelats på alla krogar.

♥ 5. Något du gjort som du kommer att komma ihåg nästa år? - Studenten, en av de bästa dagarna i mitt liv hitills! Bara få springa ut ur en vidrig skola och vara fri.

♥ 6. Bästa saken du fått//köpt 2013? - Klänningar, allt från Ullared, min Dr. Martens, min vinterjacka, min 2-hand väska, converse, osv. Finns ju massor av saker!
 
7. Har du lärt känna nya människor som du vill ha kvar 2014? - Ja! Jag har insett att jag umgåtts med folk som fått mig att må dåligt. Tobbe är just nu min tryckhet och Amanda. Bara träffat henne 3 gånger men igår på nyårsafton när hon satt och grät för att folk varit dumma mot mig då kände jag bara "fyfan vilken fin människa..!" 

♥ 8. Vad ska du tänka lite extra på 2014? - Ta hand om mig själv mer på alla sätt och vis och försöka få bättre självförtroende och acceptera att jag ser ut som jag gör osv. Jag ska hålla kvar vid alla jag älskar och stå upp för vad jag tycker och inte tycker. Jag ska vara som jag vill vara och skita i vad folk tycker om det! Jag ska leva. NU!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0