bildbomb från veckan.

 
För några dagar sedan så var jag med Jelena på Club salt och tog några cider.
 
Och kan vi snälla prata om våra smultron?! Hela våran trädgård är full av dessa STORA sötsaker! (Seriöst..gemför det lilla "vanliga" smultronet till vänster och "våra" smultron till höger.)
 
Varit ute hos Tobbe i vanlig ordning.
 
Saknat världens mest godhjärtade Morfar. Det som inte fick hända hände, som många redan vet..! ♥
 
Vi har också gått på stan i flera timmar. Shopping, middag och bio = BÄST! Vi såg "förr eller senare exploderar jag" och den var så bra! Tobbe grät som ett barn, söten!
 
I lördgas var det kalas för Danne som fyllde 25, grillade och drack gott.
 
Även min storasyster fyllde 25, grattis till min fina knasboll! ♥
 
Idag har jag bara legat i solen och försökt bättra på brännan lite, så jävla varmt (ca 35 grader) sedan har jag mest kört bil och fixat här hemma.
 
Imorgon ska jag upp redan vid halv 6 och köra, sen efter det någon gång åker vi ut till Björkö, var tydligen 24 grader i vattnet där, helt sjukt varmt! Pappa ska lägga i båten imorgon också, så får se om jag åker båt eller bil ut till till landet då. 
 
Nu ska jag fixa mig och lyssna på: First Aid Kit ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0