man kan ta livet av sig man kan också ta en cigarett. men ring mig nästa gång istället för piller i badkaret.

Saker som gör lite extra ont just nu:
♦ Jag är så jävla ensam. (Ni som behöver veta vet redan)
♦ Morfar. ♥
♦ Planerna om hur jag ska fira min 20-årsdag verkar skita sig. (Som vanligt)
♦ Att se mamma gråta. ♥
♦ Jag har inte kört bil på evigheter och det känns som jag tappat allt.
♦ Beslutat att jag inte får jobba just nu.
♦ Psykiatrin är helt jävla värdelös.
♦ Jag vill så mycket men klarar så lite.
♦ Att se Markus Krunegård på Allsång, JAG VILL OCKSÅ VARA DÄR! 
Fina Krunis! Vi SKA ses i sommar, det har jag bestämt.
Markus Krunegård – Rastlöst blod  ♥
Fina Krunis! Vi SKA ses i sommar, det har jag bestämt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0