eget hus, egen hund och egna katter.

Förra helgen var jag och Tobbe hund och kattvakt hemma hos Stefan och Carro (hans bror och hans fru) och vi hade hela huset för oss själva. Kändes som vi hade en egen liten familj när vi gick ut med Fellon (hunden), så himla mysig känsla! Vi kollade på halvtaskiga filmer i deras hemmabio och pussades med Fellon typ hela tiden. Han är ju så himla gosig (även fast han pruttade mig i ansiktet, snarkade och slickade bort mitt smink) och rädd...och feg...haha. Vi hade en himla bra helg med alla djuren med andra ord!

Snart ska jag möta upp Tobbe vid busstationen för att ta oss mot Älmsta där pappa hämtar oss och vi åker till mitt sommarställe där vi ska tillbringa Midsommar i vanlig ordning! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0