I dont care what you think about me, I dont think about you at all.


 
Jag har varit förkyld och försökt plugga hemma hos Tobbe vilken resulterade i att jag somnade. 
Nu är det endast 6 dagar kvar tills jag får se min älskade älskade bästa Håkan igen, 5e eller 6e gången skulle jag tippa på. ÅH vad jag längtar!
 
Hos Tobbe har vi spelat kubb i nyklippt gräs, kollat ett antal skräckisar medans regnet slog mot fönstret och bara vilat och njutit. Himla skönt ibland!
 
Sen har vi ju tatuerat oss också, det kändes men det var det ju värt! Vi tatuerade oss i Norrtälje (där jag gjort alla mina) och sedan tog vi en fika på stan. Visar min sen när den läkt lite mer.
 
Här är två videor (eller videos som jag säger) som är värda att kolla på!! ↓
Kolla HÄR och sen HÄR! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0