min dag och min kärlek till skräckfilmer.

Idag har jag träffat Jelena över en fika vilket var riktigt mysigt! Sedan gick vi runt lite på stan innan jag cyklade hem i spöregn. Hatkärlek till regn alltså, men mest kärlek!
Nu ska jag se på på en gammal Wallander-film eller en skräckis, jag älskar skräckfilmer men jag gillar egentligen inte att se på det ensam, därför jag alltid kollar med Tobbe haha. 
Med tanke på skräckfilmer så tänkte jag nu lista några skräckisar som är bra och även skriva ner mina favoriter som jag tycker att alla borde se!!!
 
MINA FAVORIT SKRÄCKFILMER:
♦ The sinister.
♦ The conjuring.
♦ Insidious 1-2.
♦ Alla paranormal activity.
♦ Grave Encounters.
 
Andra jag gillar:
The ring 1-2,The Grudge, Rec, the hills have eyes, Quarantine 1-2, the eye,  the grudge, darkness, the dark, creep, dark water, the Blair witch project, open grave, the husk, the wrong turn, mama, boogeyman, hansel & gretel, house on hunted hill, the hunting in conneticut, the house of the end of the road, the strangers, tape 407, wrong turn, jeepers creepers, hostel, the hike, the thing, gothika, you´re next, messengers, cabin fever, the messengers, resolution, sleepaway camp, here comes devil, dark skies, the orphan, the children, from the other side, punishment, presence OSV!
Imorgon ska jag köra sedan cykla hem för att packa och efter det åker jag till min fina. På fredag åker vi äntligen till Göteborg! ÅH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0